"SMAK WSPOMNIEŃ" - PROLOG

W powieściach, których bohaterką jest Laura Kosińska, chciałam pokazać los milionów Polek, które łączą życie zawodowe z prowadzeniem domu. Czasem jest naprawdę trudno zachować balans pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym, bo stres, bo wymagania, bo chęć awansowania i zarabiania... My, kobiety mamy pod górkę, ale nigdy się nie poddajemy...  



PROLOG

"Ponad rok minął od odczytania wyroku sądu, a ja wciąż nie mogę uwierzyć, że już po wszystkim. Nie sądziłam, że tak się zakończy awantura o opiekę nad córką Igora. Właśnie tak o niej myślę. Nicol jest dzieckiem, którego nie zdążył poznać, ale ja zdołałam pokochać. Lęk przed stratą dodawał mi sił, a wsparcie Mileny i Jacka pozwoliło mi pozostać przy zdrowych zmysłach. Może dlatego poprosili, żebym została świadkiem na ich ślubie. Nie mam pojęcia, kiedy doszli do tego etapu swojego związku, ale cieszę się ich szczęściem.

Gabrysia zadbała o to, żebym się nie nudziła w Szeligówce. Jej pomysł z pracą w social mediach okazał się strzałem w dziesiątkę. Zgłaszało się do mnie coraz więcej firm z prośbą, bym wypromowała je w sieci. Idealny układ. Dzięki temu mam czas chodzić na długie spacery z Dianą, kiedy nie pracuje jako ratownik w policji.

Nie mogłam się nie zgodzić na propozycję Marcina, który obiecał, że dopilnuje, by Diana mogła robić to, do czego została wytresowana. Często się spotykamy, a ja lubię nasze rozmowy. Odkąd opowiedział o przeszczepie nerki, zrozumiałam, że nigdy nie można się poddawać, a każdy dzień należy traktować jak dar, na który zasługujemy. Wciąż też zastanawia mnie data przeszczepu jego nerki. Kiedyś muszę go o to zapytać.

Nadal chodzę na spotkania AA. To one dają mi siłę do tego, by w siebie nie zwątpić i jak najlepiej opiekować się osobą, za którą jestem odpowiedzialna, a która jest najjaśniejszym promykiem w mojej codzienności.

Nicol zamieszkała ze mną zaraz po ogłoszeniu wyroku. Eulalia początkowo oświadczyła, że nie zamierza się poddać i będzie walczyć, ale zdecydowana reakcja całej rodziny Wolfów sprawiła, że dała nam spokój, a dom w Szeligówce podarowała wnuczce. Ja mogę w nim mieszkać do momentu, w którym Nicol nie zdecyduje inaczej.

Za dwa miesiące rozpocznie się nowy rok szkolny i tym razem zadebiutuję jako opiekun prawny uczennicy liceum. Już się boję, że nie będę wystarczająco stanowcza w stawianiu granic. Ale cóż, nie myli się ten, kto nic nie robi…"


Smak wspomnień - PREMIERA 26 KWIETNIA 2023 r.

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer