PODZIĘKOWANIA W POWIEŚCI "W OBJĘCIACH NIEWOLI"

Pisanie powieści to zajęcie równie ciekawe, co bardzo wymagające i żmudne, dlatego też warto mieć za sobą ludzi, którzy to rozumieją, a co ważniejsze doceniają. Dlatego, gdy kończę pisać powieść i oddaję ją do wydawnictwa, zawsze staram się wspomnieć o tych, którzy są przy mnie w tym wyjątkowym czasie. 




Drodzy Czytelnicy,

Bardzo się cieszę, że Nela skradła Wasze serca i razem z nią poznaliście fragment historii naszego kraju. Wiadomości, które znalazłam na kartach książek i w sieci, starałam się ubrać w słowa, by wyrazić nimi przeżycia i emocje towarzyszce ludziom mierzącym się z wojną i jej skutkami. Uwielbiam czytać o tym, że powieść Was inspiruje do samodzielnego poszukiwania informacji na temat tamtych czasów.

Wierzę, że w drugiej części Nela oraz Iwo pozwolili się Wam jeszcze lepiej poznać i zrozumieliście, przed jakimi wyborami stawia ludzi wojna, bo choć sami bohaterowie są postaciami fikcyjnymi, to przeżywają dylematy, które dotykają też współczesnego człowieka.

Słowa podziękowań za owocną współpracę kieruję do Panów: Rafała Bielskiego, Piotra Sternal i Pawła Wielopolskiego.

Jestem wdzięczna Agnieszce Krizel za to, że po raz drugi zdecydowała się napisać wiersz, w którym dosadnie wybrzmiewają nastroje i emocje ukazane w powieści.

Gorące podziękowania kieruję w stronę Blogerów książkowych i Bibliotekarzy, którzy tak wiele robią, by promować polską literaturę i sprawili, że moje książki trafiły w ręce wielu nowych Czytelników.

To dzięki Wam wszystkim siadam do pisania nawet wtedy, gdy coś mi doskwiera albo najzwyczajniej w świecie nie mam siły. Każda nasza rozmowa dodaje mi energii do działania i sprawia, że mam ochotę stworzyć dla Was kolejną opowieść.

Zapraszam też do odwiedzenia mnie w mediach społecznościowych, gdzie codziennie możemy dyskutować o literaturze, ale nie tylko.


Komentarze

  1. Piękne słowa. 🙂To bardzo miłe i satysfakcjonujące, kiedy autor docenia skład Blogerów i Recenzentów w promowanie swoich książek. Sama jestem blogerką i dla mnie to naprawdę wiele znaczy. Takie słowa dodają wiary w sens i wartość tego, co robimy. Dziękuję!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo się cieszę, że trafiłam na tak wrażliwą osobę, która tak pięknie mówi o przeczytanych książkach i całym sercem zachęca innych do czytania :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer