KIM SĄ WYJĄTKOWI BOHATEROWIE POWIEŚCI "ZA GŁOSEM MIŁOŚCI"?

Kiedyś na blogu zmieściłam post z propozycją dla tych, którzy chcieliby, żeby ich imiona i nazwiska znalazły się w mojej powieści. Zdradzę Wam, że oto nadszedł czas rozliczeń! Jesteście ciekawi, czyje nazwiska wykorzystałam i jakie dopisałam im historie? Sprawdźcie sami, sięgając po tom I zatytułowany Za głosem miłości

Anna Kieliszek – szefowa warszawskiego butiku, w którym pracuje główna bohaterka - Luiza. Dba o swoich pracowników, ale wymaga od nich zaangażowania w pracę. Potrafi tupnąć nogą. 

Agnieszka Kaniuk - Sędzina Agnieszka Kaniuk. Wyjątkowo zaangażowana zawodowo, ale za to nie ma czasu na tak przyziemne kwestie, jak prowadzenie domu. Z urlopu mogłaby w ogóle nie korzystać. Jeżeli już przełożony się uparł i zabronił jej przychodzić do pracy, to pakuje walizkę i leci na drugi koniec świata, czyli na przykład do Azji.

Ewelina Kwiatkowska – Tabaczyńska – redaktorka naczelna w "Gazecie Wyborczej" w dziele kulturalnym. Zna się na pracy. Wymagająca, ale konkretna babka.

Renata Kozłowska – Szefowa firmy księgowej, w której pracuje Julia i Luiza. Bardzo obowiązkowa, a jej skrupulatność doprowadza pracowników do szału.

Natalia Kapela – dziennikarka w "Gazecie Wyborczej". Ne przepada za stażystkami. Uważa je za głupie siksy, które nic nie wiedzą o zawodzie i o tym, jak ciężko się w nim utrzymać. 

Magda Zimna – Producentka programu „Plejada gwiazd” w TVN-ie. Jest harda, bezwzględna i podkochuje się w Adamie, co sprawia, że balansuje na cieniutkiej granicy przyzwoitości. 

W części II pt.: Za głosem nienawiści pojawią się kolejne nazwiska i imiona osób, które zgłosiły taką chęć. Jeśli chcecie, żebym w kolejnej powieści wykorzystała Wasze nazwiska, to kliknijcie TUTAJ i pozostawcie swoje namiary pod tamtym postem. 

Komentarze

  1. O Rany! Jaka cudowna niespodzianka. 🥰 Brak mi słów, aby wyrazić swoją radość, wzruszenie i wdzięczność. To żeby stać się bohaterką książki zawsze było moim cichym, ale wielkim marzeniem. Mało tego, już ten krótki opis mojej bohaterki doskonale odzwierciedla moją osobę. Wszyscy mi mówią, że jestem pracoholiczką. 🙂 Z całego serca dziękuję za to piękne wyróżnienie. ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita gratka dla czytelników - odnaleźć się w świecie literackim! Musiałam przeoczyć ten wpis, bo też bym chciała 😉 Jak fajnie, że można to nadrobić 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznam tych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Renata Kozłowska5 lipca 2023 19:43

    Jestem zaszczycona 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer