PODZIĘKOWANIA W POWIEŚCI "ZA GŁOSEM MIŁOŚCI"

Proces twórczy jest czasem samotności, skupienia i samodyscypliny, jednak promocja powieści to chwila, gdy mogę odnowić relacje towarzyskie i toczyć niekończące się rozmowy o książce. Przy tej okazji wyminiemy maile, komunikatory się grzeją od dyskusji, a filmiki i zdjęcia książki tylko fruwają. Ale to też czas, gdy nawiązują się wyjątkowe relacje z Blogerami i Czytelnikami, które trwają latami...






Od autorki

 

Tym razem oddaję w Wasze ręce, Drodzy Czytelnicy, powieść, w której przywołuję czasy, gdy sama studiowałam. To był czas kształtowania postawy wobec życia, obowiązków i pracy na etacie. Wiem jednak, że w tak młodym wieku łatwo się zagubić i ulec pokusom szybkiego zarobku. Mam nadzieję, że problem uzależnienia od hazardu nigdy Was nie dotknie, bo jak opisałam w powieści, niełatwo wyrwać się z jego szponów.

Na kartach powieści umieściłam imiona i nazwiska osób z grona moich Czytelników, którzy wyrazili taką chęć. To wcale nie było łatwe zadanie, bo oprócz wyglądu zewnętrznego, musiałam nadać im nową osobowość i kwalifikacje. Dziękuję za użyczenie swoich nazwisk: Annie Kieliszek, Ewelinie Kwiatkowskiej-Tabaczyńskiej, Natalii Kapeli, Renacie Kozłowskiej, Agnieszce Kaniuk i Magdzie Zimnej. Mam nadzieję, że czytając powieść, spojrzycie na swoich bohaterów z przymrużeniem oka.

Serdecznie dziękuję za zaufanie Izabelli Frączyk, która zaprosiła mnie do grona swoich autorów i tym sprawiła, że tak ważny społecznie temat ma szansę ujrzeć światło dzienne.

Jak zawsze dziękuję Blogerom i Bibliotekarzom, którzy sięgają po moje powieści i promują je na rynku czytelniczym. Robicie bardzo ważną społecznie pracę.   

Nie zapominam też o podziękowaniach dla moich Czytelników, tych, którzy towarzyszą mi od lat i tych, którzy dopiero poznają moją twórczość. Cieszę się, że wspólnie tworzymy społeczność w grupie Aneta Krasińska – Spotkania przy literaturze i dzielimy się swoimi odczuciami.

A jako pomysłodawczyni akcji #PożyczPrzeczytajPoleć zachęcam wszystkich, którym moja powieść przypadnie do gustu, aby zamieścili kilka słów opinii na moim blogu albo na którymś z portali czytelniczych.

 

Aneta Krasińska



Komentarze

  1. Choć należę do tych fanów Pani twórczości od stosunkowo krótkiego czasu, to pewne jest to, że zostanę tu na dłużej 🤗dziękuję za książki, które już udało mi się przeczytać i za tę, które jeszcze przede mną. Marzena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać :) Proszę się rozgościć na dłużej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer