"ZA GŁOSEM MIŁOŚCI" ZAPOWIEDŹ PREMIERY

 Wakacje to świetny czas na relaks z książką, dlatego premiera mojej najnowszej powieści została zaplanowana właśnie w tym czasie. Wraz z powieścią Za głosem serca zabiorę Was w podróż do czasów mojej młodości, ale jeśli liczycie na słodką opowieść o miłości, to chyba zapomnieliście, w czym się specjalizuję...



Luiza Korycka w 2000 jest studentką pierwszego roku dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Choć wie, że praca dziennikarza nie należy do łatwych, to marzy o tym, by poznawać nowych ludzi i miejsca. Przykłada się do nauki, a żeby pomóc finansowo rodzicom, decyduje się podjąć pracę w weekendy. Szybko nawiązuje znajomość z Mileną i Adamem, którzy przyjechali do stolicy z Podlasia. Chociaż różni ich podejście do studiowania, to lubią swoje towarzystwo. Wspierają się w trudnych chwilach i pomagają sobie.

Początkowo Luiza podejrzewa, że Adama i Milenę łączy coś więcej, jednak okazuje się, że to błędne założenie. Adam proponuje Luizie współpracę przy nagraniu programu, przy którym pracuje. Dziewczyna doskonale wywiązuje się ze swoich obowiązków, a między nią i Adamem rodzi się jakaś więź. Zanim zdefiniują to, co się między nimi pojawiło, dochodzi do nieporozumienia i każde idzie w swoją stronę.

Wkrótce na horyzoncie pojawia się Grzegorz. Sympatyczny i towarzyski barman, któremu Luiza wpada w oko...

Premiera 18 lipca 2023 r. 

Komentarze

  1. No, no zaczyna się ciekawie... Chętnie poznam tę historię, bo wiem, że nie zabraknie w niej tego, co w książkach lubię najbardziej - emocji. Marzena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, łatwo zbłądzić, a później trudno wrócić na właściwe tory...

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie 📖👍 Jeden krok w złą stronę... Któż z nas go nie uczynił...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytam i znowu przepadłam dzięki najnowszej powieści Aneta Krasińska - autorka "Za głosem miłości" Premiera tej książki będzie miała miejsce 18 lipca a ja już polecam z całego serca❤️ #PożyczPrzeczytajPoleć Jak zwykle temat i historia mnie urzekły. Jest taka moja, odnalazłam w niej cząstkę przeżyć mojej rodziny.... Laura główna bohaterka książki to mądra i pracowita dziewczyna. To co osiągnęła zawdzięcza tylko i wyłącznie sobie. Jej znajomi osiągają to i jeszcze więcej bez większego trudu.
    Nie po drodze jej było z nimi. Dlatego też straciła z nimi kontakt. Pojawiła się miłość jak myślała miłość jej życia. Tylko czy to uczucie właściwe, dająca oparcie i radość życia? Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej? Po takich przejściach trudno się pozbierać. Jak mocno można kochać człowieka i ileż mu wybaczać? Czytałam tę powieść i nie mogłam się oderwać. Pełna emocji, uczuć i wrażeń. Czekam na ciąg dalszy tej historii....Dziękuję za mądrą życiową książkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na recenzję najnowszej książki "Za głosem miłości". Jest to moje pierwsze spotkaniem z twórczością autorki i jestem oczarowana.
    Losy Luizy, głównej bohaterki zawładnęły mym sercem. Zaczynając czytać, szczerze mówiąc, nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Zaczęłam czytać i przepadłam. Poznając losy kobiety, kibicowałam jej, wzruszał się razem z nią i przeżywałam emocje, jakie doświadczała w swym młodym życiu.

    Główną bohaterką powieści jest Luiza. Studentka, stawiająca pierwsze kroki w dorosłość. Wymarzone studia, grupa przyjaciół, rodząca się miłość, idealne życie.Na to wszystko natrafi nasza bohaterka. Jednak gdy jedno niewinne nieporozumienie rozdzieli przyjaciół, Luiza rozpocznie nowe życie. Mąż, dziecko, stabilizacja. Jednak życie to nie bajka. Nawarstwiające się problemy, brak zaufania, kłamstwa. Tego wszystkiego doświadczy nasza bohaterka. Czy Luiza zawalczy o swoje szczęście? Czy odnajdzie się w sieci kłamstw i odzyska spokój a przede wszystkim własną tożsamość? Jak poradzi sobie w dorosłym życiu? Tego kochani dowiecie się z książki.

    "Za głosem miłości" to cudowna opowieść o życiu. Życiu, pełnym niespodzianek, wyzwań, problemów. Autorka posiada niezwykłą umiejętność tworzenia bohaterów. Każdy z bohaterów jest idealnie dopracowany. Co do fabuły, to w mojej ocenie jest ona idealna. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że autorka pokazała życie i problemy zwyczajnych ludzi. Taka historia mogła się przytrafić każdemu z nas. Osobiście jestem zachwycona stylem autorki. Czytając, oczami wyobraźni widziałam wydarzenia zawarte w książce. No i oczywiście zakończenie. Dosłownie wbija fotel.

    Cudowna powieść, która niejednokrotnie mnie zaskoczyła. Obowiązkowa lektur dla każdej kobiety. Gorąco polecam i z niecierpliwością czekam na tom drugi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer