KIM SĄ DRUGOPLANOWI BOHATEROWIE W POWIEŚCI "ZA GŁOSEM NIENAWIŚCI"

Seria Barwy uczuć jest wyjątkowa dlatego, że znalazły się w niej fantastyczne bohaterki, które pojawiły się w obydwu częściach. W drugiej części zatytułowanej Za głosem nienawiści jest kilka nowych postaci, które mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, a prawdziwe osoby spojrzą na swoje literackie "odpowiedniczki" z przymrużeniem oka


Również w tej części wykorzystałam personalia osób, które zgłosiły chęć wystąpienia w mojej powieści. Tym razem są to: Hanna Artychowska, Kinga Kaźmierczyk, Magdalena Faltyn i Andżelika Jaczyńska. Dziewczyny, sprawiło mi wielką radość tworzenie „waszych” postaci. Mam nadzieję, że zrobiłam Wam niespodziankę.

Kinga Kaczmarczyk – matematyczka pracująca w podstawówce, przyjaciółka Luizy. Kobieta przepracowana. Jest matką dwójki studentów, co pochłania mnóstwo pieniędzy i zmusza ją do szukania dodatkowego źródła zarobku. 

Magdalena Faltyn –  apodyktyczna i bezkompromisowa wójt gmin Siemiatycze, w której znajduje się Mielnik. Kobieta chce zamknąć nierentowną szkołę. 

Andżelika Jaczyńska – jedna z dziewczyn Adama. Piękna, zgrabna. Miłośniczka fitness. Dobrze się odżywia i dba o wygląd. Adam się w niej zakochuje. Tworzą zgraną parę. 

Hanna Artychowska – wuefistka pracująca w szkole w Mielniku. Zawistna wobec wszystkich, którzy w jej oczach mają lepiej od niej. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer