PODZIĘKOWANIA W POWIEŚCI "ZA GŁOSEM NIENAWIŚCI"

Uwielbiam moment, gdy stawiam ostatnią kropkę w powieści i mogę przejść do podziękowań. Mają one dla mnie duże znaczenia, bo bez wsparcia wielu osób byłoby mi ciężko, a najprawdopodobniej już dawno bym się poddała i uciekła w Bieszczady ;)

"Od autorki

Bardzo się cieszę, że udało mi się napisać kolejną opowieść o tym, co mi w duszy gra. Temat uzależnień jest wciąż aktualny i warto o nim mówić, podobnie jak o zmianach zachodzących w szkolnictwie, które opisałam w powieści. To problemy, z którymi boryka się niejeden dyrektor szkoły.

Również w tej części wykorzystałam personalia osób, które zgłosiły chęć wystąpienia w mojej powieści. Tym razem są to: Hanna Artychowska, Kinga Kaźmierczyk, Magdalena Faltyn i Andżelika Jaczyńska. Dziewczyny, sprawiło mi wielką radość tworzenie „waszych” postaci. Mam nadzieję, że zrobiłam Wam niespodziankę.

Gorąco dziękuję Wydawczyni mojej dylogii – Izabelli Frączyk, która z olbrzymim zaangażowaniem dbała o każdy detal związany z wydaniem i promocją powieści.

Jestem wdzięczna Blogerom/Instagramerom książkowym i Bibliotekarzom, którzy sięgają po moje powieści i promują je na rynku czytelniczym. Zasługujecie na medal za pracę na rzecz promocji czytelnictwa w naszym kraju.

Kłaniam się nisko wszystkim Czytelnikom, którzy z taką otwartością przyjęli kolejną moją powieść i napisali oraz powiedzieli o niej tak wiele ciepłych słów. Każda z takich opinii dodaje mi skrzydeł i sprawia, że pisanie wciąż jest dla mnie magiczne.  

Zapraszam też do dołączenia do mojej grupy na Facebooku Aneta Krasińska – Spotkania przy literaturze oraz odwiedzenia mienie na Instagramie. Wówczas żadna z moich powieści Wam nie umknie."

PREMIERA 15 LISTOPADA 2023 R. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer