POMYSŁY NA TEMATY KSIĄŻEK

Jako czytelniczka chętnie sięgam po książki nietuzinkowe, które po przeczytaniu pozostaną ze mną na dłużej i tym samym kierują się jako autorka powieści. Zawsze wybieram tematy, które wydają mi się niszowe, a jednocześnie bardzo istotne pod względem społecznym. 


Trudne tematy są dla mnie najciekawsze i kryją w sobie tajemnice. Dają też możliwość wyboru różnych zachowań bohaterów, czyli są nieprzewidywalne, a to jest doskonała recepta na to, żeby zainteresować Czytelnika i zachęcić go do wczucia się w sytuację bohatera zmagającego się z przeciwnościami losu.

Najciekawsze tematy podsuwa samo życie, które wciąż zaskakuje i zmienia nasze poglądy na świat. Często, jak analizuję sytuacje, które widziałam lub, o których ktoś mi opowiedział, to nie mogę się im nadziwić. Wystarczy uważnie patrzeć na to, co się dzieje wokół nas, a później zbudować własną wizję postaci i problemów jej dotyczących. 

Myślę, że warto przybliżać trudne tematy, by ludzie dowiedzieli się o nich i czuli, że nie są odosobnieni.

Lubicie czytać tego rodzaju powieści?


Komentarze

  1. Na pewno warto o nich pisać, byle nie w zbyt ciężkiej formie. Pani książki przybliżają trudne zagadnienia w bardzo absorbujący sposób.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer