MOJE POWIEŚCI Z WĄTKIEM "CZAS NA ZMIANY"

"TYDZIEŃ Z KSIĄŻKAMI ANETY KRASIŃSKIEJ" to nowy pomysł realizowany w facebookowej grupie Aneta Krasińska - Spotkania przy literaturze. Przyznam, że jeśli na początku zastanawiałam się, czy w ogóle ktoś będzie zainteresowany, to teraz nie mam wątpliwości, że byłam w błędzie, bo liczba chętnych codziennie biorących udział w zabawie zrobiła robiła wrażenie.



W styczniu bawiliśmy się z książkami, w których poruszałam temat zmian.

Odpowiedzi nie były zdawkowe, ale naprawdę ciekawe i od serca, co często też zachęcało innych do włączenia się do rozmowy.
Obawiałam się, że zadania nie będą interesujące albo okażą się zbyt trudne, ale i tu się pomyliłam - i dobrze.
Cieszę się, że byliście ze mną tak aktywni przez cały tydzień. Mam nadzieję, że tak zostanie, a już teraz obiecuję, że w lutym bawimy się znowu.

 






Zapraszam do dołączenia do grupy i zabawy w lutym :)

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer