MOJE POWIEŚCI Z WĄTKIEM "MIŁOSNYM"

W lutym wątkiem przewodnim w czasie zabawy pod hasłem "TYDZIEŃ Z KSIĄŻKAMI ANETY KRASIŃSKIEJ" była MIŁOŚĆ. W związku z tym przybliżyłam powieści, w których to uczucie odegrało bardzo istotną rolę i doprowadziło bohaterów do podjęcia trudnych życiowych decyzji.

W tym miesiącu też nie zawiedliście! Ba, było jeszcze lepiej niż w lutym, bo jeszcze więcej osób dołączyło do zabawy, ale przede wszystkim dzieliło się swoimi emocjami, przeżyciami i działaniami.

Pięknie pisaliście o sobie, często pokonując własne obawy, że ktoś tego nie zrozumie i nie doceni. Fantastycznie komentowaliście to, co pisali inni, poznając ich sposób patrzenia na świat. I to dowodzi, że w naszej grupie tkwi potencjał, który warto rozwijać, wspierać i doceniać.







Zachęcam do dołączenia do facebookowej grupy Aneta Krasińska - Spotkania przy literaturze i poznawania mojej twórczości. 


Komentarze

  1. Takie poznawanie książek i ludzi ma swój niepowtarzalny klimat 😍 Zabawa sprawia mi wiele niezapomnianych wrażeń i radości. Dziękuję ❤️ Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer