MOJE POWIESCI Z WĄTKIEM: RÓŻNE OBLICZA KOBIET

Jak przystało na marzec w ramach zabawy TYDZIEŃ Z KSIĄŻKAMI ANETY KRASIŃSKIEJ, wybrałam wątek związany z nami - kobietami. Bo to, że każda z nas jest inna i ma własne spojrzenie na życie, to nikogo nie dziwi, ale też są sprawy, które nas łączą, a o których lubię mówić ustami moich bohaterek zmagających się z przeciwnościami losu i to bez względu na czasy, w jakich przyszło im żyć.


Trzeci tydzień zabawy z moimi książkami już za nami. I znów mnie zaskoczyliście!!!

Bardzo mnie cieszy, że tyle osób każdego dnia śledziło posty i tak chętnie wykonywało zadania, które, jak sami pisaliście, wymagały przemyśleń.
Znów pięknie angażowaliście się w komentowanie treści pisanych przez innych, pokazując, że nie tylko wrzucacie swoje refleksje, ale też czerpiecie z tego, co piszą inni.
Wszystkim GRATULUJĘ 😘






Zachęcam do dołączenia do facebookowej grupy Aneta Krasińska - Spotkania przy literaturze i poznawania mojej twórczości. 


Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer