MOJE CZYTELNICZKI STAJĄ SIĘ BOHATERKAMI KSIĄŻEK

Pomysł skorzystania z personaliów moich Czytelników zrodził się w mojej głowie podczas pisania powieści Słodki smak marzeń i od razu spotkał się z fantastycznym przyjęciem, dlatego od czasu do czasu przypominam o tej akcji i zachęcam nowych Czytelników do dołączenia. Dzięki temu mam zgłoszenia osób, które chcą zobaczyć swoje dane osobowe na kartach moich powieści, a ja mogę im stworzyć całkiem nową tożsamość i dostarczyć emocji.


W czasie pisania II tomu powieści poświęconej Matyldzie wplotłam nowe postaci, wśród których pojawiły się dwie cudowne kobiety. To, że w chwili pisania już je nieco znałam, bardzo mi pomogło w kreowaniu ich postaci, co mam nadzieję będzie mi poczytane na plus. 

Katarzyna Koźmińska - nauczycielka w gimnazjum, do którego uczęszcza Matylda. Kobieta sama wywodzi się z nizin społecznych, dlatego wspiera te dziewczęta, których rodzice nie są majętni. Wierzy, że każdy ma szansę stać się wartościowym obywatelem, jeśli tylko dostatecznie na to zapracuje.

Katarzyna Arciszewska – piękna i ambitna aktorka kochająca teatr, choć niedoceniana przez młodego reżysera, który ją tłamsił i wciąż jej docinał, bo nie była zainteresowana jego umizgami.

Jeśli i Ty chcesz zostać bohaterem lub bohaterka powieści, to kliknij w ten LINK i w komentarzu zostaw swoje personalia, a ja sprawię Ci niespodziankę i zamieszczę je w którejś z moich książek :) 



Komentarze

  1. Zobaczyć "siebie" w historii napisanej przez ulubioną Autorkę BEZCENNE 🩷🩷🩷

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie trudno wymyśleć"postać", zatem będę cieszyć się nazwiskami koleżanek 😄zgłoszenie już zostawiłam, a nuż kiedyś zobaczę się pod postacią jakiejś zołzy😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się nie martwić. Czas na pewno nadejdzie, a wtedy radość tym większa :)

      Usuń
  3. Ten tom będę czytać ze szczególnymi emocjami. Podoba mi się pomysł z aktorką👍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer