MOJE POWIEŚCI Z WĄTKIEM" MOC PASJI

 W czerwcu w facebookowej grupie Aneta Krasińska - Spotkania przy literaturze odbyła się VI edycja zabawy pod hasłem: TYDZIEŃ Z KSIĄŻKAMI ANETY KRASIŃSKIEJ. W czerwcu niemal wszyscy żyją wakacjami, wojażami, odpoczynkiem i możliwością rozwijania swoich pasji i to właśnie rozmowom o mocy pasji poświęciłam ten tydzień.


Jak mawiają: wszystko, co dobre musi się skończyć.
W sobotę 15 czerwca podsumowałyśmy temat MOC PASJI razem z Magdalena Hupało w czasie live. Mam nadzieję, że kilka osób udało nam się zainteresować moimi książkami. Dziękuję Madzi za to pół roku spotkań i skrupulatnych rachunków, komu przyznać punkty za aktywność. A Wam dziękuję za to, że tak pięknie się otwieracie w naszych rozmowach.
W wakacje odpoczywamy, a już we wrześniu spotykamy się znowu i kontynuujemy zabawę.






Komentarze

  1. Dziękuję za każde napisane słowo. Za możliwość bycia tutaj z Wami. Anetko, jestem z Tobą i podziwiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzena Czapska20 czerwca 2024 10:02

    I kiedy teraz wracam myślami do tych tygodni z książkami, to dotarło do mnie, że to chyba zdarza się po raz pierwszy, kiedy Autorka książek, NAPRAWDĘ chce poznać bliżej swoich Czytelników... Świetny pomysł i oby nie zabrakło natchnień na kolejne takie tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że możemy się poznać bliżej, bo to dla mnie duża wartość :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer