PREMIERA POWIEŚCI "MATYLDA. DROGA KU MARZENIOM"

Właśnie dzisiaj ukazała się moja 24 powieść. Radość i duma, że oto kolejny raz udało mi się opisać historię, która zrodził się w mojej głowie i mimo tego, ze początkowo nie dawałam jej szans, to ostatecznie dzięki współpracy z wydawnictwem Skarpa Warszawska ujrzała światło dzienne.


Dziękuję każdemu, kto dołożył cegiełkę do tego, by powieść tak pięknie się prezentowała. 

Oczywiście nie obeszło się bez wpadek, jak przy każdej książce, ale najważniejsze, że owoc wielu godzin spędzonych na poszukiwaniach informacji o Łodzi z okresu XX-lecia międzywojennego wreszcie może trafić do Waszych rąk. Mam nadzieję, że dzięki temu lepiej zrozumiecie, jak żyło społeczeństwo polskie przed stu laty. 

Premiera II tomu sagi o Matyldzie 5 czerwca 2024 r. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer