MOJE CZYTELNICZKI NA KARTACH POWIEŚCI "SANITARIUSZKA"

Powoli tradycją stają się bohaterki z personaliami moich Czytelniczek. Nie inaczej jest w przypadku Sanitariuszki. To dla mnie wielka przyjemność obdarzać postacie książkowe cechami charakteru i wyglądem, choć niekiedy są zupełnie inne niż w rzeczywistości. Dlatego też czytając powieść, pamiętajcie, proszę, że autor ma bogatą wyobraźnię i może zaszaleć.



Tym razem postaciami pobocznymi, które biorą udział w powstaniu i zaprzyjaźniają się z główną bohaterką Amelią Bogdańską są:

Magdalena Hupało - pseudonim Czarna, sanitariuszka w szpitalu, koleżanka ze szkolnej ławki Moniki Balcerzak. Jako że patrol, w którym początkowo pracowała Czarna, również nie przetrwał, to i ona trafiła na Chmielną, by w ten sposób nieść pomoc potrzebującym. Dramatyczne przeżycia zbliżyły ją do Amelii. 

Joanna i Monika Balcerzak – matka i córka, ochotniczki pomagające w szpitalu na Chmielnej. Nosiły wodę z ulicy Złotej, pomagały w opiece nad chorymi. Janina chętnie zajmowała się gotowaniem, ale też zdobywaniem pożywienia, gdy zdawało sie to niemożliwe. Wiele poświęciły, by pomagać rannym. 

Premiera powieści 14 sierpnia 2024 r. 

Komentarze

  1. Już się nie mogę doczekać książki. Miło jest zobaczyć swoje dane w książce 😍. Może kiedyś moje znajdzie się u Pani 😍🌹.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer