PROLOG W POWIEŚCI "SANITARIUSZKA"

Początek powieści jest jak przedsmak pierwszego dania, które długo gotujemy, doprawiamy i smakujemy, by później móc się delektować posiłkiem, dostrzegając jego liczne walory smakowe. 

Kiedy więc usiadłam do pisania wstępu, pomyślałam, że powieść powinna chwycić serca Czytelników od pierwszego zdania, a napięcie nie powinno spadać ani na chwilę. Mam nadzieję, że to mi się udało.



PROLOG

Nagły huk ją ogłuszył. Wszędobylski pył szczelnie wypełnił przestrzeń wokół, nie pozwalając złapać tchu. Świat wokół zawirował, a jej ciało bezwiednie upadło na ziemię. Przed oczyma miała ciemność. W jej umyśle tliła się tylko jedna myśl: to koniec...  

 PREMIERA 14 SIERPNIA 2024 R. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer