WYNIKI KONKURSU NA POLECAJKĘ

Właśnie minęły dwa lata odkąd istnieje mój blog. Piszę to o swoich osiągnięciach, ale i zmaganiach z trudnościami czy porażkami. Każde z napisanych zdań wymaga czasu i przemyślenia, dlatego cieszę się, że mimo wielu obowiązków udaje mi się regularnie pisać. Pomyślałam też, że warto to uczcić i ogłosiłam konkurs na "polecajkę" którejś z moich książek. 

Wasze wypowiedzi sprawiły mi mnóstwo radości i pozwoliły mi dowiedzieć się, które z książek polubiliście i dlaczego. Bardzo Wam za to dziękuję i widzę, że warto pytać... 


Najtrudniej jednak wybrać tę jedną jedyną wypowiedź. Przyznaję, że zabierałam się do tego trzy razy. Wreszcie udało mi się podjąć decyzję.

Oto tekst, który najbardziej przypadł mi do gustu, ponieważ doskonale charakteryzuje powieść i wskazuje jej największe atuty :)

      ~~~ POLECAJKA ~~~


Kamila Piątek Polecam "W sieci uczuć". Moja imienniczka i bohaterka tej książki, Kamila, to doświadczona przez los dziewczyna, która za wszelką cenę walczyła o swoje wartości życiowe, o swoje potrzeby i o swoją przyszłość ale... już nie zdołała zawalczyć o miłość. Jest to również zachwycająca historia o przyjaźni i jej niesamowitym wpływie na nasze życie. Warto bowiem mieć przy sobie drugą osobę i na dobre i na złe. Tą momentami humorystyczną historię, czyta się jednym tchem i myślę, że każdej kobiecie spodoba się jej treść 



        ~~~ * ~~~

Serdecznie gratuluję wygranej, a jest nią pierwsza część sagi "Małe tęsknoty" - "MARZENIA KALINY".



Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer