KOBIECE RECENZJE POLECAJĄ

Rekomendacje zamieszczone na okładce moich książek są dla mnie bardzo ważne. Mam świadomość, że osoba, która ją przeczyta może właśnie w tym momencie podjąć decyzję o tym, czy sięgnie po książkę. Dlatego bardzo się cieszę, że Pragnienia Elżbiety poleca Sylwia z bloga Kobiece recenzje, która zrecenzowała wszystkie moje książki i chyba wciąż najlepiej wspomina mój debiut, czyli Finezję uczuć :)

REKOMENDACJA BLOGERSKA 



















Dziewczyny - blogerki, z którymi mam przyjemność współpracować, bardzo Wam dziękuję za mnóstwo cierpliwości, ciągłe wsparcie duchowe, długie rozmowy zarówno na tematy zawodowe, jak i prywatne. Pewnie gdyby nie Wasze zaangażowanie nie byłabym w miejscu, w którym jestem. Dlatego jestem Wam wdzięczna za każde słowo, które zamieniłyśmy nie dlatego, że tak wypada, tylko ze zwykłej ludzkiej chęci :) 


Komentarze

  1. Dziękuję <3 Książkę polecam z czystym sumieniem :) Anetka pisz więcej, bo ja ciągle mam niedosyt Twojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddam duszę za to, by przeczytać "Pragnienia Elżbiety.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wcale nie trzeba będzie aż tak ryzykować ;) choć przyznam, że miło to słyszeć :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer