LISTOPADOWE PREMIERY RAZY DWA

Podobno od przybytku głowa nie boli, dlatego na koniec roku mam dla Was podwójną niespodziankę, a że za chwilę Boże Narodzenie, to mogę Was bezkarnie rozpieszczać. 

LISTOPAD W ROZMIARZE XXL 





Często pytajcie, czy aktualnie coś piszę. Owszem. Kiedy tylko mam czas, piszę, ale to wcale nie znaczy, że równie szybko możecie to przeczytać. Z różnych względów trochę trwa, zanim książka zostanie wydana. Uwierzcie mi, że chciałabym, żeby było to szybciej, ale nie zależy to tylko ode mnie. 

Powyżej zamieściłam tylko jedną okładkę, bo prace związane z Finezją uczuć wciąż trwają i nie mam ostatecznej wersji okładki. Kiedy tylko ją dostanę, to chętnie ją pokażę.

Na szczęście mam świetną informację, bo w listopadzie premierę będą miały dwie moje książki i w pierwszej wersji miało to nastąpić dzień po dniu :)

Ostatecznie mamy konsensus:
"Nadzieje Olgi" - premiera 20 listopada 2018 r
"Finezja uczuć" - premiera drugiego wydania po niewielkim liftingu 26 listopada 2018 r. 

A w przyszłym roku kolejne premiery i pewna niespodzianka z tym związana... 


Komentarze

  1. Kapitalnie Aneta. Na pierwszą czekam z utensknieniem. Ciekaw jestem losów Olgi, czy wyprostuje sie jej zakręt życiowy oraz zawirowania uczuciowe. Druga mnie zaciekawiła i też sobie zafunduje. Dwie życiowe książki w tak krótkim czasie, niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno trochę namieszałam w życiu moich bohaterek, ale mam nadzieję, że zakończenie "Pragnień Olgi" nikogo nie zawiedzie :)

      Usuń
  2. O proszę! Jak szaleć to szaleć?! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer