"FINEZJA UCZUĆ" PO LIFTINGU

Już niedługo premiera drugiego wydania "Finezji uczuć" i pewnie chcecie wiedzieć, czego możecie się spodziewać po nowej odsłonie. 

LISTOPADOWA PREMIERA "FINEZJI UCZUĆ"












Pierwszy raz "Finezja uczuć" została wydana w grudniu 2014 roku, ale faktycznie na rynku księgarskim pojawiła się dopiero w 2015 roku. Na początku bałam się wydawać pod własnym nazwiskiem, bo temat powieści kontrowersyjny. Ostatecznie jednak zdecydowałam się podpisać pod tym, co sama stworzyłam i z czego jestem dumna.

Na szczęście książka, wbrew moim obawom, spotkała się z przychylnością odbiorców. Wiele Czytelniczek właśnie "Finezję uczuć" najbardziej lubi. I to właśnie daje mi siłę do dalszej pracy i chęć rozwoju.

W poprzedniej wersji okładka "Finezji uczuć" rodziła różne wątpliwości. Jedni sądzili, że to powieść fantasy. Inni twierdzili, że okładka zbyt oczywista i nie pozostawia niedomówień, stąd propozycja wydawnictwa, by ją zmienić. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.






Zwracaliście też mi uwagę, że niektóre wątki w powieści można było rozwinąć, więc poszłam za tą radą i uzupełniłem treść. Nie pojawili się nowi bohaterowie. Dopracowałam postaci, które istniały w pierwszej wersji. Myślę więc, że na pewno je polubicie. Ksiądz, który jest bohaterem mojej powieści to zupełnie inny przykład osobowości niż kapłani ukazani w filmie "Kler", który niedawno obejrzałam...

Życzę więc Wam zadowolenia i czekam na podpowiedzi, bym mogła jeszcze lepiej pisać. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer