PODSUMOWANIE 2018 ROKU

W tym szczególnym dniu naturalne staje się podsumowanie całego roku. Ja też tak mam (cóż wiek robi swoje), ale zanim o tym, to najpierw życzenia...

MOC ŻYCZEŃ




To był pracowity rok i w zasadzie na tym mogłabym skończyć, bo wiem, że coraz mniej osób czyta blogi, ale pisanie (nieważne czy książki, czy bloga) jest dla mnie przyjemnością, więc nawet jeśli w tym momencie opuścicie moją stronę, to ten tekst pozostanie i będzie swego rodzaju pamiętnikiem.

Jak wspomniałam, rok był pracowity. Wydałam 2 nowe książki (Pragnienia Elżbiety i Nadzieje Olgi), które napisałam 2 lata wcześniej, więc moja praca polegała na tym, że naniosłam poprawi i swoje uwagi po redakcji obydwu plików. Zostało też wznowione wydanie Finezji uczuć, w którym niektóre wątki nieco rozwinęłam i ogólnie dopracowałam całość. Nie myślcie, że to wszystko!

Już 15 stycznia 2019 r. planowana jest premiera audiobooka książki pt.: W sieci uczućZnacie historię Kamili, która nieustannie próbuje sprostać oczekiwaniom wymagającej matki, ale nie jest to łatwe. W jej życiu uczuciowym posucha, a kiedy pojawia się mężczyzna, dopiero zaczynają się komplikacje. Porażka zawodowa pcha ją poza granice naszej ojczyzny. Tam dopiero poznaje czym jest przyjaźń i miłość. Serdecznie zapraszam do słuchania audiobooka W sieci uczuć w wykonaniu lektorki Joanny Domańskiej, znanej z ról w serialach Klan, Lokatorzy czy M jak miłość

Udało mi się też dokończyć trzecią część nowej trylogii, której część pierwsza ukaże się już w marcu przyszłego roku, i napisać dylogię, która najprawdopodobniej ukaże się w 2020 roku. 

Pierwszy tom trylogii zatytułowany jest Gdy opadły emocje i właśnie skończyliśmy redakcję. Teraz trwają prace nad okładką, więc wkrótce Wam ją zaprezentuję. Już nie mogę się tego doczekać, choć niektórzy już ją widzieli na spotkaniu autorskim w Pruszkowie. Następne części trylogii czekają grzecznie w kolejce na swoją kolej do redakcji i korekty, więc nie macie co się martwić, że może nie dotrzymam terminów. Całość wydana będzie w 2019 roku.

Wraz z nową sagą jest i nowe wydawnictwo. Jak wiecie byłam już w kilku i nie boję się zmian. Tym razem wydawać będę w Szarej Godzinie i liczę na to, że zagoszczę tu na dłużej.

A jeśli jesteście stałymi bywalcami na mojej stronie, to wiecie, że napisałam w tym roku 99 postów!

Zawsze ktoś powie, że to niewiele, ale ja cieszę się z tego i że tyle udało się napisać i nie stracić tego roku, tylko podejmować kolejne wyzwania, które daje nam los, czego i Wam serdecznie życzę.


Komentarze

  1. Nawzajem życzę Szczęśliwego Nowego Roku :) my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko ,faktycznie, miałaś pracowity rok. To wspaniale , bo to twoja pasja. Z Twoich zapowiedzi widzę że 19r będzie również owocny. Cieszę się że będę mógł zapoznać się z Twoją wspaniałą twórczością . Czytam zawsze z wielką przyjemnością. Muszę nadrobić też zaległości czyli " Finezja uczuć. Wspaniale ze powstanie trylogia, uwielbiam dalsze ciągi historii bohaterów. Daj znać kiedy można będzie coś zamówić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem że trzymasz kciuki, więc nie puszczaj ani na chwilę, a wszystko będzie dobrze :) Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Pewnie ,cały czas i nie raz Anetko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer