CZTERY LATA PRACY TWÓRCZEJ

Styczeń 2015 roku to był dla mnie wyjątkowy czas.  Czas, kiedy poznawałam, czym jest pisanie, współpraca z wydawnictwem, nawiązywanie kontaktów z czytelnikami i rozmowy o tym, co mnie podkusiło, że w ogóle wpadłam na pomysł, by zacząć pisać.  A jak się to zakończyło sami się domyślacie...


NAJWAŻNIEJSZE TO ZROBIĆ PIERWSZY KROK





Finezja uczuć powstała na początku 2015 roku i tak naprawdę otwierała moją przygodę z pisaniem. Wtedy niewiele wiedziałam o rynku wydawniczym. Wszystko robiłam po omacku. Sądziłam, że jeżeli napiszę książkę, to tak naprawdę moja praca już się w tym momencie skończy. To był ogromny błąd, o czym bardzo szybko się przekonałam. Trochę to się na mnie zemściło, ale wyciągnęłam wnioski :)

Po czterech latach Finezja uczuć doczekała się wznowienia w nowej szacie graficznej, z piękną okładką, która naprawdę kusi wzrok. Cieszę się, że książka może trafić do szerszego odbiorcy, bo wielu Czytelników nie miało szansy poznać moich początków.

Jestem dumna z tej książki, ponieważ po pierwsze jest to moja powieści debiutancka a po drugie to dzięki niej przełamałem pewne opory i zmieniłam sposób myślenia, który nie pozwalał mi się otworzyć, pokazać. To był tak naprawdę krok milowy, który pokazał mi, że warto pracować i się starać. Warto mieć marzenia i robić wszystko, żeby je zrealizować, nawet jeśli nie wszystkim się to podoba...

Teraz już nie wyobrażam sobie życia bez pisania i choć wymaga to czasu oraz energii, to jest to dla mnie odskocznia od rzeczywistości. Jest to relaks od pracy i ucieczka od zmartwień.

Te 4 lata to dla mnie czas intensywnej nauki poruszania się na rynku wydawniczym oraz poznawania ciekawych ludzi  dla których książka wciąż kryje w sobie magię. Dziękuję wszystkim czytelnikom i obiecuję, że każda kolejna książka będzie lepsza od poprzedniej :) 



Komentarze

  1. Faktycznie, twoje książki są coraz lepsze. Wynika to pewnie że po napisaniu , patrzysz na nie krytycznie i z dynstansem . Duży wpływ pewnie też doświadczenie , które nabyłas przez te 4 lat oraz to że jesteś świetnym obserwatorem życia codziennego. Nie boisz i potrafisz też mówić o trudnych tematach , które mogą nas nie dotyczyć co prawda , lecz np. Boryka się z tym rodzina za ścianą. Wszystko to składa się ostatecznie na to że książki Twoje czyta się bardzo dobrze i skłaniają do refleksji i i oceny życia naszego oraz naszych znajomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za wszystkie bezcenne uwagi o każdej z moich książek. Miło wiedzieć, co myślą czytelnicy. To pozwala mi się stale rozwijać. Dziękuję :)

      Usuń
    2. Proszę. Zawsze do usług. Miło mi.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer