PODZIĘKOWANIA

Wielu autorów zamieszcza w swoich książkach podziękowania. To właśnie od tych słów często zaczynam lekurę. To taki przedsmak tego, co znajdę w środku, ale też okazja do poznania ludzi, którzy w jakiś sposób przyczynili się do powstania tekstu. Sama też spotykam na swojej drodze zawodowej ludzi, którzy służą mi pomocą i wsparciem. I właśnie dzisiaj za to serdecznie dziękuję!

SŁOWO DO PRZYJACIÓŁ







Od autorki:


Dzisiaj oddaję w Wasze ręce część pierwszą sagi, która tworzona była przez rok. Koncepcja ewoluowała, bo początkowo powieść nie miała mieć kontynuacji, ale wielu wątków nie udało mi się rozwinąć, stąd pomysł ciągu dalszego w dwóch kolejnych częściach.

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Szara Godzina za to, że zechciało mi dać szansę, uwierzyło w tę powieść i otworzyło przede mną swoje drzwi.

Dziękuję również moim czytelnikom bez których pisanie w ogóle nie miałoby sensu. Dziękuję za każde słowo wsparcia w realu, za każdą dyskusję na Facebooku, za Waszą obecność na spotkaniach autorskich, na których możemy się podzielić spostrzeżeniami na temat książek.

Dziękuję też blogerce, Agnieszce Krizel, która od dawna wspiera mnie, motywuje do pisania i pomaga prowadzić Facebookową grupę “Spotkania przy literaturze”.

Za słowa wsparcia i pomoc dziękuję Anni Sakowicz, która przekonała mnie, że warto w siebie wierzyć. 

Nie mogłabym zapomnieć o swoich najbliższych. To dzięki temu, że mój mąż nie gdera i pomaga mi w domowych czynności, mam czas na to, aby rozwijać swoją pasję pisania. Dzięki wyrozumiałość moich dzieci mogę malować świat słowami.

Dziękuję kochani.


Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer