WYNIKI KONKURSU Z POWIEŚCIĄ "GDY OPADŁY EMOCJE"

Cieszy mnie Wasz tak liczny udział w konkursie, w którym prosiłam o dokończenia zdania: "Gdy opały emocje..." Mieliście moc pomysłów i szczerze powiem, że zaskoczyliście mnie swoją otwartością i humorem. Jak wiadomo zwycięzca może być tylko jeden, dlatego postawiłam na kreatywność, którą cenię ponad wszystko.

Z POEZJĄ JEJ DO TWARZY





Zwyciężyła Żaneta Domurad, pisząc wiersz, w którym maluje emocje i pokazuje, jak kruche są uczucia. Całość świetnie wpisuje się w charakter powieści Gdy opadły emocje, dlatego mój wybór nie mógł być inny. 

Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w wiadomości prywatnej w ciągu 3 dni od daty publikacji wyników. 


Komentarze

  1. Oczywiście wiersz jest przepiękny, gratulacje dla zwyciężczyni 💐, ale narzucenie zadania w postaci dokończenia zdania sugeruje trochę inny sposób odpowiedzi na zadany temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z całego serca! ����

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer