"O, MATKO!" - PREMIERA

Zimą zostałam zaproszona przez Agnieszkę Krizel - blogerkę i autorkę tomiku poezji MODE - DE - VIE do grupy autorów piszących opowiadania, w których bohaterką jest matka. Jako, że akurat miałam przerwę w pracy i wyjeżdżałam na urlop, a że nudzić się nie lubię, to postanowiłam wyjść naprzeciw wyzwaniu i napisać opowiadanie. 

LUBIĘ WYZWANIA


Muszę przyznać, że kiedy Agnieszka zaproponowała mi napisanie opowiadania, nie byłam, co do tego przekonana. Wolę pisać dłuższe formy. W tym przypadku musiałam się pilnować, żeby zbytnio nie rozbudować fabuły. Było to jednak ciekawe przedsięwzięcie, bo wymagało dyscypliny i dobrej organizacji, gdyż terminy goniły. Na szczęście udało mi się wywiązać z zadania i dzięki temu mam pamiątkę po minionych feriach.

Kiedy padła propozycja, aby przekazać pieniądze ze sprzedaży na szczytny cel, przyznam, że bardzo mi się to spodobało. Często otrzymuję zapytania o to, czy przekażę egzemplarz książki na cele charytatywne. Niestety jako autorka nie jestem właścicielką nakładu i mam zaledwie kilka egzemplarzy do dyspozycji. Jeśli daję książkę, to też muszę ją kupić od wydawnictwa. Tym bardziej pomyślałam, że jest okazja, aby zrobić coś dla osób potrzebujących. Pomysłów było wiele, ale ostatecznie gremialnie wybraliśmy fundację Ewy Błaszczyk Akogo? Wszyscy autorzy zrzekli się całkowicie swojego honorarium, przekazując je na rzecz fundacji.

Bardzo cieszę się z tego, że możemy sprawić podwójną radość nie tylko czytelnikom, ale i osobom potrzebującym wsparcia. 

Komentarze

  1. Planuję spędzić z tą antologią Dzień Matki, choć jestem tylko matką chrzestny. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer