PODSUMOWANIE 5 LAT NA RYNKU WYDAWNICZYM

I już... Czy to możliwe, że minęło 5 lat od chwili wydania pierwszej powieści? Fakt był rok 2015 - styczeń, więc świętowanie czas rozpocząć. To mój mały sukces :)

JAKI WYBÓR TRUDNY



Każda z moich książek jest inna i kiedy mam wybrać tę, którą najbardziej cenię, czy tę, która jest mi bliska, to mam z tym duży kłopot. Każda jest ważna i pokazuje cząstkę mnie samej. Moje emocje, odczucia i spostrzeżenia. Na pewno nie ma w nich mnie jako postaci, ale każde z wypowiedzianych słów przez bohaterów, to w jakimś stopniu moje słowa i mój styl.

Gdy piszę, żyję życiem moich bohaterów, a może to oni żyją we mnie. Są mi bliscy, a czasem ich nienawidzę, bo utożsamiają najgorsze cechy, ale każdemu z nich daję szansę. Za co lubię moje książki? Bo są cząstką mnie.

Przez tych pięć lat wydałam 10 książek. To ogrom pracy i czasu, który spędziłam, robiąc to, co pokochałam i co daje mi ogromną satysfakcję. Wszystkie książki układają się w jedną historię - moją historię. Oczywiście ta historia nie jest skończona i w najbliższym czasie będzie kontynuowana. Macie więc szansę być na bieżąco i poznać kolejne jej odsłony.

W tym czasie nauczyłam się, że można innych prosić o pomoc w promocji książek. Można nie umieć zdecydować się na okładkę i zawierzyć w tym względzie wydawcy. Można nie wiedzieć, który z tytułów będzie lepszy dla książki i który zapamiętają czytelnicy. Naprawdę można tego wszystkiego nie wiedzieć, a i tak pisać. To naprawdę piękne i cieszę się, że to wszystko odkryłam. 

Ciekawe ile takich odkryć jeszcze przede mną...

Komentarze

  1. Gratuluję cierpliwość i zapału do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) nie znam się na pisaniu książek, ale mnie laikowi wydaje się że 10 książek w 5 lat to dużo. Życzę literackiej weny, nigdy nie gasnącej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ogrom pracy i genialne osiągniecie, ale i dobry wydawca, mam nadzieje, że dobry, bo to najważniejsze, a promocja to, wiadomo trudna sprawa. Z tytułami też mam problemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że tylu rzeczy się nauczyłaś. To zawsze procentuje i dodaje pewności siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! A że lubię się uczyć, to zamierzam to doświadczenie wykorzystywać w dalszej pracy. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Gratulacje :) niestety nie mam pojęcia o pisaniu ale jak dla mnie to dużo. Kubie Twoje książki i kolejne też będę czytała :) fajnie że są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego i dlatego wciąż się możemy od siebie uczyć.

      Usuń
  6. Pięknie postrzegasz świat, dlatego tak pięknie o nim piszesz :) Gratuluję Ci jubileuszu. Niech napędza Cię, raduje i będzie zaledwie początkiem w Twojej karierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to dziwne, że już 5 lat minęło, wcale tego nie odczuwam...

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem osiągnięć w ciągu tych 5 lat. Średnio wychodzi dwie książki na rok, to naprawdę niesamowity wynik. Ogromnie gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kiedy robi się to, co się lubi, to w ogóle nie myśli się o tym, że to ciężka praca.

      Usuń
  8. Piękny wynik w ciągu 5 lat. Dla mnie to mega wyczyn. Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejnych twórczych lat. Chętnie przeczytam wszystko co Pani napisze. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer