DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE

Pisanie książek to niesamowita przygoda i możliwość otwierania drzwi do świata, który sama kreuję. Ale w tym świecie byłoby pusto, gdyby zabrakło czytelników, blogerów i wydawców. Każda z tych osób jest ważnym ogniwem w procesie twórczym, co bardzo doceniam i dlatego w powieści "Słodki smak marzeń" zamieściłam podziękowania. 


"Od autorki

Właśnie trzymacie w rękach moje kolejne dziecko. Nic mnie tak nie cieszy, jak chwila premiery i możliwość poznania Waszych opinii. Bardzo dziękuję, że piszecie o swoich odczuciach i emocjach w opiniach zamieszczanych w sieci, ale też kontaktujecie się ze mną w wiadomościach prywatnych. To miłe wiedzieć, że moje powieści pozostają w Waszej świadomości na długo, inspirując do refleksji na temat prozy życia.  

Mocno ściskam moich Gupowiczów oraz administratorki Agnieszkę Krizel i Magdę Hupało budujące społeczność w facebookowej grupie Aneta Krasińska – spotkania przy literaturze. To nasze wspólne miejsce, w którym rozmawiamy o tym, co nas łączy (i nie jest to wyłącznie literatura).

Serdecznie dziękuję zespołowi Wydawnictwa Jaguar za otwartość, ogromną życzliwość i udowodnienie mi, że autor to bardzo ważne ogniwo w procesie wydawniczym i jego samopoczucie zasługuje na uwagę i dużą dawkę ciepła.

Oby ten rok dał nam wszystkim jak najwięcej optymizmu i wiary w przyszłość."

Premiera już 14 kwietnia 2021 r. 

Więcej informacji o powieści znajdziesz w: WIOSENNA PREMIERA (klik)


Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer