PODSUMOWANIE 2021 ROKU

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Ja też się o nie pokuszę, żeby wiedzieć, co mi się udało, do czego powinnam dążyć i co warto byłoby poprawić. Jeśli robicie podsumowania, to nie bądźcie dla siebie zbyt krytyczni. To nie przyniesie efektu, a jedynie utrwali w Was poczucie, że coś nie wyszło. Mnie długo zajęło, zanim to zrozumiałam, ale wciąż muszę się pilnować i sobie o tym przypominać. 

Podsumowanie roku

W tym roku udało mi się wydać dwie książki. Na pewno nie jest to oszałamiający wynik, ale ja jestem z niego zadowolona. Nie chodzi o to, by pisać pod presją czasu i wydawać jak najwięcej, ale aby to, co chcę przekazać moim Czytelnikom, płynęło z serca i sprawiało przyjemność zarówno mnie, jak i Wam. 

Na rynku pojawił się "Słodki smak marzeń" i "Gorzki smak marzeń", czyli w kolejności 13 i 14 książka. Są to książki, z których jestem bardzo dumna, bo udało i się w nich uchwycić emocje towarzyszące bohaterom. Wiem, że z rozmów, maili czy opinii zamieszczanych w sieci, że Wam się to podoba. Na portalu Lubimy czytać "Gorzki smak marzeń" ma średnią ocen sięgającą 8! To naprawdę olbrzymie wyróżnienie dla mnie i informacja, że idę dobrą drogą. 

Niemal jednocześnie z książkami pojawiły się też audiobooki obydwu książek. Cieszę się, że zarówno Czytelnicy, jak i słuchacze mogą poznać moją twórczość.

Jak wiecie, zmieniłam wydawnictwo, a co za tym idzie, nawiązałam współpracę z nowymi osobami, dzięki którym znowu mam możliwość się rozwinąć. To właśnie jest nieodzowna zaleta wszelkich zmian. Ważne, aby się tego nie bać i szukać miejsc i ludzi, z którymi jest nam dobrze. 

Udało mi się też opowiedzieć o "Gorzkim smaku marzeń" w telewizji TVS. Stres był i to niemały, ale nie zemdlałam ;) 

Gościłam też w rozgłośni radiowej w Sochaczewie w Radio Sochaczew oraz w Żyrardowie w Radio Fama , gdzie opowiadałam o najnowszych książkach oraz o życiu pisarza. 

Co do planów na przyszły rok, to ukażą się dwie części powieści historycznej "Nauczycielka z getta". Powieść ukazuje losy polsko - żydowskiej rodziny na tle II wojny światowej. Akcja rozgrywa się w Łodzi, a dokładniej w getcie, do którego trafiają moi bohaterowie. Jeśli lubicie emocjonujące opowieści o miłości, poświęceniu, codziennych troskach w czasie II wojny światowej, to są to książki dla Was. 

Na koniec życzę wszystkim dużo spokoju i wytrwałości wobec tego, co się dookoła nas dzieje, nadziei na powrót normalności oraz realizacji marzeń, które dadzą szczęście.    

Komentarze

  1. Kochana ja Ci życzę, aby Nowy Rok był dla Ciebie lepszy od tego już mijającego, ale wyłącznie na Twoich warunkach.
    Serdecznie dziękuję za kolejny rok bardzo udanej współpracy. 😊 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Nowy Rok obdarzy Panią mnóstwem wspaniałych niespodzianek, zainspiruje do tworzenia niesamowitych historii i uznaniem coraz większego grona czytelników!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer