"SZUKAJĄC SZCZĘŚCIA" - PREMIERA AUDIOBOOKA

Choć od wydania powieści Szukając szczęścia minęło 8 lat, to dopiero teraz doczekała się nagrania audio, dzięki czemu mogła odżyć na nowo i trafić do tych, którzy wolą słuchać niż czytać. 



Kiedy po latach wydawnictwo zaproponowało mi nagranie audiobooka, bardzo się ucieszyłam, bo to tak, jakby cała powieść otrzymała drugie życie. Przez 8 lat wiele się zmieniło. Napisałam wiele nowych książek, dzięki którym Czytelnicy sięgają również po te z czasów moich początków.

Powieść szukając szczęścia nie jest już dostępna w wersji papierowej, dlatego cieszę się, że powstał audiobook czytany przez panią Agnieszkę Postrzygacz, która tchnęła życie w moich bohaterów, pięknie interpretując tekst. 

Powieść Szukając szczęścia ukazuje losy samotnej kobiety walczącej o godne życie dla siebie i swojej niepełnosprawnej córeczki. Choroba dziecka zmieniała życie Malwiny, ale jednocześnie pokazała jej na czyją pomoc może liczyć.  

Więcej o powieści >>TUTAJ<<

Jeśli wysłuchaliście audiobooka Szukając szczęścia, to będzie mi miło, jeśli napiszecie o nim kilka słów i zamieścicie je w komentarzu pod tym postem :)

Komentarze

  1. Bardzo chętnie poznam tę historię, ale w wersji papierowej lub e-booka. Za audiobookami nie przepadam, ale wiem, że jest wiele osób, które lubią w ten sposób poznawać fajne historie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer