ZAPOWIEDŹ PREMIERY POWIEŚCI "ZA GŁOSEM NIENAWIŚCI"

Choć jeszcze za wcześnie na podsumowania, to przyznaję, że w tym roku nie próżnowałam! Nigdy nie miałam aż pięciu premier w roku. Jak dla mnie to olbrzymi wyczyn i bardzo się cieszę, że się udało! Czas więc pokazać najmłodsze literackie dziecko :)



Z bohaterami znanymi z tomu Za głosem miłości spotykamy się dziesięć lat później. Ucieczka z Warszawy na podlaską wieś otwiera nowy rozdział w życiu Luizy. Jednak kłopoty nie omijają jej nawet tam. Samotne wychowywanie syna nie jest łatwe, a szkole, w której znalazła pracę, grozi zamknięcie. Do tego nastaje pandemia, która przysparza kolejnych życiowych komplikacji. Ale Luiza ma dla kogo żyć i nie waha się ryzykować. Czy mimo wsparcia przyjaciół uda jej się osiągnąć upragnioną stabilizację i bezpieczeństwo? Czy demony przeszłości wreszcie zostaną pokonane i usuną się w cień?

Na te pytania znajdziecie odpowiedź w drugim tomie serii Barwy uczuć zatytułowanym Za głosem nienawiści 


Premiera I tomu 18 lipca 2023 r.

Premiera II tomu listopad 2023 r. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer