piątek, 10 czerwca 2016

PLANY WYDAWNICZE NA 2016 r.

Życie autora składa się z trzech etapów:
 
1. Planowanie - poszukiwania tematu, analiza pomysłów, research;

2. Pisanie - emocje, natłok myśli, wiara (czasem jej brak) we własne możliwości, głód tworzenia, walka z czasem i własnymi ograniczeniami fizycznymi;

3. Czekanie na:
    - odpowiedź wydawnictwa bądź jej brak;
    - plan wydawniczy, przy czym nigdy nie ma pewności, że powieść akurat się zmieści we wcześniej obiecanym  terminie;
    - projekt okładki - to akurat bardzo miły moment;
    - redakcję i korektę tekstu - te również jest przyjemne, bo miałam szczęście trafiać na sympatycznych redaktorów, którym szczerze dziękuję;
   - efekt końcowy w postaci pachnącego farbą drukarską egzemplarza, który traktuję jak cząstkę siebie i może właśnie dlatego tak bardzo mnie boli, jak ktoś z wrzuca mój tekst do sieci.

Macie już ogląd na proces tworzenia powieści, a więc teraz o planie na ten rok. Dwie kolejne powieści napisane jeszcze w ubiegłym roku zostały przyjęte do wydania i mają zostać opublikowane jeszcze w tym roku, ale dokładnego terminu wciąż brak, zatem czekam...

Bardzo bym chciała, żeby wszystko się udało.

3 komentarze:

  1. Przede wszystkim moje gratulacje! Wierzę, że Wydawcy docenią Twoją twórczość, tak samo jak i czytelnicy. Przyznam, że osobiście też mnie irytuje fakt, że ludzie nie odpisują na wiadomości. Wolę, żeby odpisali nawet odmownie, byle by tylko odpisali. Taka prostota, a życie jest łatwiejsze i wiadomo na czym się stoi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię stanu niewiedzy :( Mam jednak nadzieję, że skoro umowy na wydanie zostały podpisane, to w końcu ruszy machina wydawnicza :)

      Usuń
  2. Na pewno wszystko się uda ;) Już nie długo na pewno nadejdą wieści o datach publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)