CO TO TRYLOGIA "GDYBANA"...

W ten sposób często nazywam serię składającą się z 3 części: Gdy opadały emocje, Gdy nadeszło życie i Gdy powrócił spokój. Trylogia nie ma wspólnego tytułu, ale częścią wspólną, oprócz wątków, jest również część tytułu, zaczynająca się od słowa "gdy". Stąd moja robocza nazwa "GDYBANA"

Do zaczytania jeden krok...



Bohaterami trylogii są przyjaciele z liceum. Wtedy było ich czworo. Przyjaźń przerodziła się w miłość, ale śmierć jednego z nich - Roberta sprawiała, że paczka się rozpadła, a wzajemny żal i niedomówienia przyczyniły się do długiego milczenia. 

Zjazd absolwentów liceum jest stał się momentem zwrotnym w życiu trojga bohaterów. Powracają wspomnienia i pytania o to, dlaczego Robert umarła. Ta tajemnica nie została rozwikłana przez dwadzieścia lat. Emil podjął decyzję, że zrobi wszystko, by odkryć prawdę. Nie przebiera w środkach, by osiągnąć cel. Nie boi się nawet poddać hipnozie. Wspomnienia ożywają i naprowadzają go na trop, który burzy jego dotychczasowe obraz świata.

Kontakt z Marceliną, z którą kiedyś się przyjaźnił, sprawia mu dużą przyjemność i uświadamia, co stracił, wyjeżdżając do Australii. Teraz każde z ich ma swój świat, z którego nie potrafi zrezygnować.

Marcelina przyjaźni się z Magdą, która, choć minęło tyle lat, nie potrafi zapomnieć o swoim związku z Robertem. Dramatyczne wydarzenia bardzo zmieniły jej osobowość, dlatego nie potrafi zbudować bliższych relacji z żadnym mężczyzną. Doskwiera jaj samotność, ale nie umie wyjść ze swojej skorupy. 

Każda z części pisana jest z perspektywy innego bohatera i koncentruje się na jego problemach, ale są też wspólne wątki, które rozwijają akcję powieści.

Serdecznie polecam trylogię tym którzy znaleźli się w matni i nie bardzo wiedzą, w jaki sposób z niej uciec. Pamiętajcie, zawsze jest jakieś wyjście... Trzeba tylko spróbować!


Komentarze

  1. Pierwsze słyszę o tej trylogii, ale brzmi naprawdę interesująco. Na taki spokojny wieczór z książką. I bardzo spodobała mi się nazwa, którą wymyśliłaś. :P

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dwie pierwsze części i jestem w nich zakochana. Niestety nie załapałam się jeszcze na część trzecią, czego niezmiernie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam kilka książek, ale trylogia jeszcze musi poczekać. Bardzo jestem ciekawa, ale obecnie mało czytam i zaległości rosną. Lubię Pani pióro, dlatego niebawem nadrobię zaległości. Dziękuję bardzo za recenzję ❣️❤️😊📕💋🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i polecam przeczytanie trylogii. Jest inna niż pozostałe książki i na pewno nie znudzi.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer