"SMAK WSPOMNIEŃ", CZYLI O KULISACH POWSTANIA 3 TOMU SERII "SMAKI MARZEŃ"

Ufff. Trochę to trwało i dużo mnie kosztowało zabiegów, żeby wreszcie oddać w Wasze ręce moją kolejną powieść, która jednocześnie jest kontynuacją Słodkiego smaku marzeń i Gorzkiego smaku marzeń. Obydwie części ukazały się w 2021 roku i od tamtej pory wciąż dopytujecie, kiedy kontynuacja. Teraz już mogę oficjalnie powiedzieć, że premiera jeszcze w tym tygodniu!

Wiem, że jako Czytelnicy, lubicie się dowiadywać o kulisach powstawania powieści. W przypadku Smaku wspomnień naprawdę jest o czy pisać.

Po świetnym przyjęciu dylogii Smaki marzeń zapytałam w wydawnictwie, czy mogę napisać kontynuację, w której chciałabym połączyć dwie Laury, bohaterki, które pojawiły się w moich dwóch dylogiach (Słodki i Gorzki smak marzeń oraz Nauczycielka z getta). Otrzymałam zielone światło. Jednak, jak wiecie, nie pisze się tak szybko, jak się czyta, więc potrzebowałam kilku miesięcy, aby ukończyć powieść. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że wydawnictwo kończy współpracę z autorkami piszącymi powieści obyczajowe i zmienia profil. Tym samym zostałam z powieścią, na którą nie zdążyłam podpisać umowy. Powieścią, która jest kontynuacją, czyli potencjalnie nikt nie będzie chciał jej wydać. 

Przyznam, że odchorowałam to wszystko, ale później przyszedł czas poszukiwań. Tym bardziej, że ciągle dopominaliście się kontynuacji. Miałam nawet pomysł, by wydać tę powieść na własny koszt. Wtedy pojawiła się opcja wydania w Empik.Go. W sumie nie zastanawiałam się długo i postanowiłam spróbować wydać powieść z wydawnictwem. Stety bądź nie, wydawnictwo oferuje wydanie e-booka i audiobooka, póki co, tylko na swojej stronie, zaś książka papierowa drukowana jest na zamówienie, czyli jedynie za pośrednictwem Empik.Go. 

Jeśli więc chcecie zakupić książkę Smak wspomnień to tylko za pośrednictwem strony Empik.Go. 

Mam nadzieję, że to nie sprawi Wam dużego kłopotu, tym bardziej, że w z tej części dowiecie się, jak potoczyły się dalsze losy głównej bohaterki powieści Nauczycielka z getta (o tym więcej w następnym wpisie). 

Komentarze

  1. HIHI WKOŃCU BĘDZIE TRZECIE CUDEŃKO DO KOMPLETU 🥹🙏😁🤩🫶👩‍❤️‍👩📖🏆🏅👏🤗🍀😘💪♿

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością Anetko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer