KSIĄŻKI NA FOTOGRAFII

Kto z nas nie lubi oglądać ładnych zdjęć? I tu pewnie zadacie pytanie, co to znaczy ładnych? Rozumiem i znam zasadę, że o gustach się nie dyskutuje, dlatego dzisiaj po prostu skupię się na tym, co takiego musi mieć zdjęcie, żeby przyciągnęło nasz wzrok. Zamierzam też podzielić się z Wami swoją kolekcją fotografii z książkami. 

FOTOGRAFIE, KTÓRE ZMIENIŁY (MÓJ) ŚWIAT?






Odkąd zaczęłam prowadzić blog (niedługo stuknie mu 2,5 roku - zacny wiek) zaczęłam potrzebować grafik, które mogłyby go nieco ożywić. I tu pojawił się problem. Skąd wziąć na zawołanie zdjęcie, które odpowiadałoby poruszanemu przeze mnie tematowi. Dodam, że wtedy głównie pisałam o własnej twórczości. Zdjęć w sieci jak na lekarstwo, więc musiałam kombinować.

 1. Grafika z wykorzystaniem gotowych nakładek

W tym przypadku internet bardzo mi pomógł, udało mi się bowiem ściągnąć program z gotowymi ramkami czy tłem i w ten sposób powstały takie cuda, jak poniżej.
















2. Zdjęcia od życzliwych i otwartych blogerek

Uwierzcie mi, że są zdjęcia, które zapierają dech w piersiach i jestem dumna, że w swoim gronie mam takie osoby, które zrobiły przepiękne zdjęcia moim książkom i zechciały się nimi ze mną podzielić: Kaludia, Agnieszka, Hania - Dziękuję z całego serca.

Odroczone nadzieje, Szukając szczęścia, Finezja uczuć

Odroczone nadzieje, Szukając szczęścia, Finezja uczuć

Odroczone nadzieje, Szukając szczęścia, Finezja uczuć

Marzenia Kaliny

W sieci uczuć

Marzenia Kaliny















3. Twórczość własna

W tej chwili to moja najbogatsza kolekcja, z której jestem niezmiernie dumna. Oczywiście z każdym daniem znacznie się powiększa i zmienia, bo wciąż dowiaduję się czegoś nowego o programie do obróbki zdjęć i mam ochotę eksperymentować, co mam nadzieję lubicie oglądać.











Jeśli któreś ze zdjęć szczególnie się Wam spodobało, to pozostawcie komentarz :)


MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ:

Książka w podróży - Rzym

Książka w podróży - Kreta

Książka w podróży - Ciechocinek

Książki w podróży - Teneryfa 

Komentarze

  1. wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki są moimi ulubionymi modelami 😀😁😊
    Namiętnie więc urozmaicam swojego bloga własnymi zdjęciami przeczytanych książek.
    Zapraszam http:// przeczytajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Lubię zdjęcia z książkami w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne z kwiatami , drugie trzecie w kplejności

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer