KSIĄŻKA W PODRÓŻY - CZARNOGÓRA

Wakacje, wysoka temperatura i słońce. Czy można chcieć czegoś więcej? A może pięknych widoków, krystalicznie czystej wody i przyjaznych tubylców? Czy to tak wiele?


"SZUKAJĄC SZCZĘŚCIA" W CZARNOGÓRZE






Pomysł z wyjazdem do Czarnogóry zrodził się dość spontanicznie, bo nie cierpię długich podróży samochodem, więc skoro samolot, to otworzyły się nowe możliwości. Nigdy nie byłam na Półwyspie Bałkańskim, zatem pomyślałam, że czemu nie. I w ten sposób trafiłam do Czarnogóry. Zobaczcie jakie widoki zarejestrował mój aparat.







Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer