PODSUMOWANIE 2023 ROKU

Odkąd zaczęłam pisać, właściwie każdego roku tworzę podsumowanie. Nie po to, żeby się chwalić, bo zawsze jest ktoś, kto wydaje więcej, pisze lepiej i jego książki znacznie bardziej się sprzedają. Ale po to, by sobie uświadomić, ile trudności płynących ze świata zewnętrznego, własnych ograniczeń fizycznych czy zwyczajnego przemęczenia udaje mi się rokrocznie pokonać, by iść do przodu. 



Rok 2023 był pod wieloma względami wyjątkowy, bo podjęłam współpracę z trzema zupełnie nowymi dla mnie wydawnictwami, w których wydałam siedem książek. 

Nakładem wydawnictwa Skarpa Warszawska ukazała się Trylogia gdańska, czyli powieść z historią w tle ukazująca losy Polaków i Niemców od maja 1939 r. do marca 1940 r. Wojenne okrucieństwo potrafi zmusić do refleksji i zmiany podejścia do życia nawet, jeśli z pochodzenia jest się ... Niemcem. 

W Wydawnictwie BookEnd wydałam współczesną dylogię "Barwy uczuć", której akcja sięga roku 2000. Dla wielu to czasy młodości, pierwszych miłości i początków edukacji. Na tym tle ukazałam problem uzależnienia od hazardu, który niszczy ludzkie życie i przekreśla palny na przyszłość. To również opowieść o prawdziwej przyjaźni i wspólnej walce o lepsze jutro. 

Wraz z Empik.go wydałam dwie książki. "Gustaw, nie Gutek!", czyli powieść terapeutyczną dla dzieci, w której przybliżam problem dzieci ze spektrum autyzmu, ich postrzeganie rzeczywistości oraz problemy z rówieśnikami, rodzicami i rodzeństwem.  

Druga powieść skierowana jest do czytelników dorosłych pt.: "Smak wspomnień" i stanowi kontynuację serii "Smaki", w której czytelnicy poznają dalsze losy Laury oraz jej babki - bohaterki powieści "Nauczycielka z getta" i "Nauczycielka z getta. Wciąż pod wiatr".

W maju, październiku i w grudniu na zaproszenie wydawnictwa Skarpa warszawska gościłam na targach książki, w czasie których mogłam poznać nowych Czytelników i porozmawiać z tymi, z którymi znamy się od lat. To zawsze wyjątkowe dni i ciekawe doświadczenia.

Wraz z kilkunastoma Czytelniczkami założyłam Klub Wędrujących Kartek, w ramach którego wysyłamy do siebie kartki tematycznie związane z którąś z moich powieści. To świetny sposób na poznanie innych osób, sprawianie im i sobie przyjemności. 

Prowadzę też projekt promujący czytanie książek pochodzących z legalnych źródeł, a potem pisanie krótkich "polecajek" przez Czytelników. W tym roku przeprowadziłam 38 wywiadów z autorami apelującymi do Czytelników o pisanie krótkich opinii i zamieszczanie ich w sieci. 

W grudniu przez 24 dni w facebookowej grupie Aneta Krasińska - Spotkania przy literaturze codziennie mogliście brać udział w zabawie z Kalendarzem adwentowym, w którym znajdowały się polecajki moich książek i zaskakujące zadania do wykonania. Polecajki tworzyły wyjątkowe Czytelniczki, a dzięki licznym komentarzom Grupowiczów mogłam poznać nowych Czytelników, którzy tak pięknie dzielili się swymi przemyśleniami. 


To był bardzo owocny dla mnie rok i  mam nadzieję, że następny będzie równie wspaniały. Cieszę się, że mi towarzyszycie na grupie, sięgacie po moje książki i piszecie polecajki. 

Bardzo Wam dziękuję za ten wspólny rok.


Komentarze

  1. Samych genialnych inspiracji i cudownego roku 2024!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę Pani dużo zdrowia i spełniania marzeń w nadchodzącym roku.

      Usuń
  2. Marzena Czapska31 grudnia 2023 16:05

    To był rok pełen wszelakich emocji, pięknych książek, pięknych spotkań, pięknych ludzi. Za wszystkie Twoje książki dziękuję. Za subtelny, trwający w miłej, przyjaznej atmosferze czas Adwentu, dziękuję. Niech Nowy Rok przyniesie tylko dobro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Anetko piękne podsumowanie 👌tyle wspaniałych powieści dzięki pani możemy czytać ❤️ Życzę by kolejny rok był również taki twórczy 👌 szczęśliwego Nowego roku ❤️🥳🎉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer